Midii cu piure de naut

La reteta asta s-a ajuns dintr-o intamplare. :))

Cu ocazia unei scurte si rare  šŸ˜šŸ˜šŸ˜vizite a Galuskai in Ro, am tot batut-o la cap ca vreau vongole cu naut si tagliatele.
Cedeaza insistentelor mele, culmea!!!! si ca un facut, nu gasim vongole. :))
Sa scape de gura mea a cumparat  midii si a iesit ce vedeti. :)




Ingrediente:

500g midii,
2-3 catei de usutroi
100ml vin alb
50ml ulei de masline
2 linguri patrunjel tocat.

Piure de naut:

300 g naut uscat
1/2 ceapa alba
1 morcov mediu
2 linguri ulei de masline

Mod de preparare:



  • Piure de naut:



Piureul de naut se poate face din naut la conserva sau din naut uscat.
Eu am folosit 300g de naut uscat pe care l-am pus in inmuiat pentru 12 ore. Dupa care l-am fiert impreuna cu ceapa si morocvul.
Stingem focul la naut atunci cand boabele sunt crapate si prin presare cu 2 degete devin o pasta.
Punem nautul intr-un blender, impreuna cu 2 linguri de ulei de masline si  un polonic de apa in care a fiert. Mixam.
Potrivim de sare si piper si daca mai e nevoie mai adaugam putin lichid din oala in care am fiert nautul.



  • Midiile:

Spalam bine midiile si le indepartam "ciuful''.
 Le punem intr-o oala cu putin ulei de masline, usturoiul, piperul, jumatate din patrunjelul tocat si vinul alb.
Acoperim oala cu un capac si lasam sa se deschida midiile,dureaza cateva minute.
Le servim alaturi de un piure de naut si un pahar de vin alb.

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Ce părere ai despre această reÅ£etă? Lasă-ne un comentariu să ne spui cum Å£i-a ieşit sau dacă ai nevoie de Ć®ndrumări suplimentare.


******************************************************************************************************************************************************************

Dacă Å£i-a plăcut reÅ£eta şi vrei să primeşti newsletter de cĆ¢te ori preparăm ceva nou, lasă-ne adresa ta de email.




***********************************************************************************

Postări populare