Kitul esential pentru vacanta- Sensiblu, campanie Buzzstore



O noua campanie Buzzstore, un kit de vacanta pus la dispozitie de Sensiblu.
Kit-ul contine cremă de protecție solară pentru față și corp L'erbolario, spray împotriva insectelor Dr Hart, deodorant cu ingrediente organice Dr. Organic precum și un mini șampon uscat- Batiste.


Sa le luam pe rand 😊

Samponul uscat Batiste


O surpriza foarte placuta👍👍👍👍💓.
 Minunat si de neinlocuit pentru cazurile in care te grabesti si nu ai timp sa iti speli parul. Pe langa senzatia de prospetime pe mine m-a surprins placut si volumul pe care il avea parul meu. Am un par foarte rar si gras, care dupa o zi de la spalare nu mai are nici  forma si nici volum.

                                     Spray repelent pentru insecte Dr. Hart

De cand l-am testat prima data, locul lui este in geanta mea. Il car peste tot cu mine.
Sunt alergica la intepaturile insectelor, in special la intepaturile tantarilor si am incercat o multime de solutii.
Spray-ul Dr Hart s-a dovedit, in cazul meu, foarte eficient. Am scapat de intepaturi si de mancarimea ingozitoare si mai ales de umflaturile inestetice si dureroase cauzate de tantari.

Eu il recomand cu caldura, produsul în cantitate de 100 de ml promite să țină la distanță insectele și să ne protejeze pielea de înțepăturile acestora. Poate fi utilizat și de bebelușii mai mari de 3 luni, conține un ingredient activ vegetal și timpul de acționare are o durată medie de 6-8 ore.
Singurul minus ar putea fi mirosul putin intepator dar macar nu e inecacios ca al altor produse


                                   Deo roll cu extract de rodie- Dr. Organic
                 







     Produsul se comercializeaza intr-un recipient  de 50 ml, promite protecție împotriva mirosurilor neplăcute pâna la 24 de ore fiind un produs  potrivit atât femeilor cât și bărbaților. Formula nu blochează porii, nu conține aluminiu, sulfati, parabeni, alcool; are până la 75 % ingrediente de origine organică, poate fi utilizat pe o piele sensibila; bogat în vitamine, minerale, nutrienți, foarte blând cu pielea. Miros foarte placut.
 Cu toate astea mirosul neplacut de transpiratie si-a facut aparitia dupa cateva ore.😔
Nu renunt la el, dar o sa am grija sa il folosesc in zilele  cand nu am planificat efort fizic intens si nici in zile foarte calduroase. 😁


Crema de protectie solara L'erbolario






Pentru pielea ultrasensibilă și pentru primele expuneri la soarele puternic, crema cu morcov, susan și karite cu SPF30 este ideală!
Recomandată chiar şi pentru pielea copiilor, aceasta este potrivită atât pentru faţă şi sâni, cât și pentru tot corpul. Este mbogăţită cu uleiuri hrănitoare, protejează împotriva radiaţiilor UVA şi UVB, ajută la prevenirea formării ridurilor, păstrează pielea catifelată şi elastică.

Recomand!👍👍👍👍














Comentarii

Postări populare