Campanie Buzzstore Testam noile meniuri de la KFC: Summer Twister, Holiday Burger și Crispy Box.





 O noua campanie Buzzstore, o invitatie la masa la Kfc pentru a testa noile combinatii.
Impreuna cu o prietena am mers la KFC-ul din Orhideea.
Despre Buzzstore si campaniile lor am mai vorbit si cu alte ocazii. Pe scurt : in schimbul unei opinii sincere primiesti la schimb diferite produse spre testare.

 Acum am terminat de testat noile meniuri de la KFC: Summer Twister, Holiday Burger️ și Crispy Box.
Crispy Box:
Acesta conține trei bucati Crispy Strips însoțite de o portie medie de cartofi prajiti si un sos Sweet & Sour. Foarte satios!!

Summer Twister-preferatul prietenei mele!!
Conține două bucăţi de Crispy Strips cu brânză feta, baby spanac, legume proaspete şi sos Garlic Lemon.  O combinatie racoritoare de vara si de asemenea foarte satioasa!!!
Holiday Burger (PREFERATUL MEU) în două variante, picant sau nepicant, care conţine două bucăţi de pulpă de pui, brânză Cheddar, salată, castraveţi muraţi, ardei copţi şi sos Sweet & Sour.
Eu am ales varianta picanta, a fost o surpriza foarte placuta, o explozie de gusturi.


 Ma bucur ca am avut ocazia sa le testez pe toate!

 Multumesc Buzzstore si Kfc Romania!!




Comentarii

Postări populare