Macarons cu Robotul de bucătărie Kenwood Titanium Chef






Macarons....cosmarul vietii mele :) dar am zis ca nu ma las. Mi-am zis ca ar fi momentul potrivit sa "iau taurul de coarne" si sa mai incerc inca o data. Am profitat de faptul ca aveam la testat robotul Kenwood si va spuns since ca nu imi pare rau.
Au iesit cele mai bine Macarons din cate am facut....si am facut!!!:)









Ingrediente:
  •   115g faina de migdale
  •   230g zahar pudra 
  •   145g albusuri
  •   70g zahar tos
  •   miezul de la o pastaie de vanilie
  •   2g sare

 Mod de preparare:

 Batem albusurile, sarea, miezul de la pastaia de vanilie si zaharul tos cu mixerul
viteza medie, timp de 3 minute.
Crestem mediu-spre-mare si batem inca 3 minute, apoi la viteza mare 4 minute.
Vom avea o bezea tare, care se strange in bulgari pe tel.
 Cernem faina de migdale si zaharul pudra printr-o sita foarte foarte fina.
 Adaugam tot amestecul o data si amestecam cu spatula, cu miscari de sus in jos, de 30-40 de ori.
 Punem  compozitia in pos si spritam direct in tava, pe hartia de copt, cerculete de 3.5 cm diametru, la distanta de minim 2 cm unul de celalat pentru ca se mai lasa putin.
Batem tava de masa, ca sa fim siguri ca iese aerul in exces.
Lasam tava pe masa cel putin 30-45 minute, pana macarons fac o crusta lucioasa, pe care o simtim cand ii apasam usor cu degetul.
 Coacem in cuptorul incins la 145°, 16-18 minute.
Crema:

  •   180g ciocolata alba de foarte buna calitate
  •   20g unt 82%grasime
  •   80ml smantana dulce pentru frisca

 Intr-o craticioara punem untul si smantana dulce si le aducem la punctul de fierbere.
 Turnam amestecul fierbinte peste ciocolata si amestecam pana cand ciocolata este topita si avem o crema lucioasa.
Dam crema la frigider 10-15 minute sau pana este aproape tare, apoi ganache il punem intr-un posh si umplem  macarons cu grija.

Comentarii

Postări populare