Clatite americane( American pancakes) cu sirop de capsuni

Ingrediente:


  • 2 oua
  • 40g bzahar
  • 200ml lapte
  • 200g faina
  • 1 plic praf de copt
  • 1 pastaie de vanilie sau o lingurita coaja rasa de portocala
  • un pic de sare.



Mod de preparare:



  1. Mixam ouale cu zaharul si sarea pana nu se mai simte zaharul.
  2. Adaugam uleiul si amestecam bine pana se incorporeaza tot uleiul.
  3. Adaugam si laptele si procedam ca si la ulei.
  4. Acum e momentul sa adaugam vanilia sau coaja rasa de portocale.
  5. Amestecam praful de copt cu faina  si cernem amestecul.
  6. Adaugam faina peste compozitia de oua si lapte si amestecam bine.
  7. Se formeasza o compozitie  mai groasa decat cea de clatite.
  8. Daca este nevoie mai punem faina sau dupa caz putin lapte, daca este prea groasa.
  9. Incingem o tigaie la foc mediu si adaugam  compozitie cu polonicul, dupa preferinta(eu am pus jumatate de polonic).
  10. Nu miscam tigaia ca sa se intinda compozitia pe toata suprafata tigaii!!!
  11. Reducem focul la mediu spre mic pentru a nu le arde(cum am facut eu :(.  ).
  12. Cand se formeaza bule pe toata suprafata clatitei trebuie sa fie intoarsa.
  13. Se scot pe o farfurie si se servesc asa cum va place. :))
  14. Eu le-am servit cu capsuni proaspete si cu sirop de capsuni.
Delicioase!!!!!



Comentarii

Postări populare