duminică, 18 august 2013

Parada Bucatar Curajos-iulie 2013




  In luna iulie am avut onoarea de a fi gazda Provocarii Bucatarul curajos, avand de propus reteta sarata.
Am avut ceva emotii nestiind ce reteta sa propun dar intr-un final m-am oprit la reteta de Salata Tabouleh, gandindu-ma ca fiind vara este foarte cald si nimanui nu-i arde sa stea cu orele in bucatarie si in plus mai e si perioada concediilor.
Din pacate, nu am putut sa ma incadrez in termenul stabilit pentru a posta parada si vreau sa-mi cer scuze tuturor participantilor.
Reteta propusa de mine o gasiti aici.



 1. Elena Toma- Salata Tabouleh


 2. Raluca Buzila- Salata Tabouleh


 3. Cerasela Badr El-Din

 4. Lili Dana
 5. Diana Borca


6. Gabriela Petre
 7. Geta Cipaianu


8. Mihaela Apostu

9. Ioana Dreghiciu

10. Claudia Rusu

11. Macy Mac
















































Un comentariu:

Ce părere ai despre această reţetă? Lasă-ne un comentariu să ne spui cum ţi-a ieşit sau dacă ai nevoie de îndrumări suplimentare.


******************************************************************************************************************************************************************

Dacă ţi-a plăcut reţeta şi vrei să primeşti newsletter de câte ori preparăm ceva nou, lasă-ne adresa ta de email.




***********************************************************************************