Parada Bucatar Curajos-iulie 2013




  In luna iulie am avut onoarea de a fi gazda Provocarii Bucatarul curajos, avand de propus reteta sarata.
Am avut ceva emotii nestiind ce reteta sa propun dar intr-un final m-am oprit la reteta de Salata Tabouleh, gandindu-ma ca fiind vara este foarte cald si nimanui nu-i arde sa stea cu orele in bucatarie si in plus mai e si perioada concediilor.
Din pacate, nu am putut sa ma incadrez in termenul stabilit pentru a posta parada si vreau sa-mi cer scuze tuturor participantilor.
Reteta propusa de mine o gasiti aici.



 1. Elena Toma- Salata Tabouleh


 2. Raluca Buzila- Salata Tabouleh


 3. Cerasela Badr El-Din

 4. Lili Dana
 5. Diana Borca


6. Gabriela Petre
 7. Geta Cipaianu


8. Mihaela Apostu

9. Ioana Dreghiciu

10. Claudia Rusu

11. Macy Mac
















































Comentarii

Trimiteți un comentariu

Ce părere ai despre această reţetă? Lasă-ne un comentariu să ne spui cum ţi-a ieşit sau dacă ai nevoie de îndrumări suplimentare.


******************************************************************************************************************************************************************

Dacă ţi-a plăcut reţeta şi vrei să primeşti newsletter de câte ori preparăm ceva nou, lasă-ne adresa ta de email.




***********************************************************************************

Postări populare