Salata de naut cu patrunjel



Ingrediente:

  • 250g naut
  • 2 legaturi patrunjel
  • 1 ceapa 
  • 3 rosii
  • 1 lingura suc de lamaie
  • 3 linguri ulei de masline
  • sare
  • piper.
Mod de preparare:
  1. Eu am folosit naut uscat si a trebuit sa-l pun la inmuiat cu o seara inainte de a-l fierbe.
  2. Dupa ce l-am scurs de apa in care l-am lasat la inmuiat, am pua alta apa si l-am fiert pana s-a inmuiat, cam 2 ore.
  3. Il scurgem bine si il lasam sa se raceasca.
  4. Intre timp tocam patrunjelul si-l punem intr-un vas.
  5. Tocam ceapa  si o adaugam peste partunjel.
  6. Adaugam nautul si rosiile tocate cubulete mici.
  7. Amestecam uleiul de masline cu sucul de lamaie, sarea si piperul si adaugam peste salata.
  8. Amestecam salata si o lasam 10 minute la rece, dupa care se poate servi.

Comentarii

Postări populare