Masina de tocat carne Tefal HV8 PLUS 11 ÎN 1 NE685838- impresii dupa testare in campania Buzzstore

Masina de tocat carne Tefal  HV8 PLUS 11 ÎN 1 NE685838- impresii dupa testare in campania Buzzstore

 







 

   

 

 

Masina de tocat imi este indispensabila, fie pentru tocat carne, fie pentru a face conserve pentru iarna. 

 Ma tot gandeam de ceva vreme la achizitia uneia electrice pentru ca cea manuala imi solicita prea mult timp.

Spre surprinderea si bucuria mea, Buzzstore mi-a usurat sarcina dandu-mi spre testare o masina de tocat de la Tefal.

      Am aplicat cu o mare dorinta sa fiu selectata in campania TEFAL pentru ca eram curioasa sa testez unul din produsele puse spre testare.
Cea mai buna masina de tocat Tefal, din punctul meu de vedere si cititnd review-urile cumparatorilor, este modelul HV8 NE608138.
Pachetul include, pe langa masina propriu-zisa, 3 site de dimensiuni diferite si un cutit  Echipata cu functia reverse, de rotire inversa, se poate toca si cea mai tare carne.

Accesoriile incluse in pachet sunt reprezentate de diferite tipuri de site si de diferite dispozitive suplimentare pentru prepararea carnatilor, pentru facut suc de rosii sau pentru maruntit diverse.
Sunt foarte multumita, isi face foarte bine treaba, mi-a fost de real ajutor la prepararea sucului de rosii, la prepararea bulionului, la maruntirea parmesanului si mai ales la tocat carne.
A stors bine rosiile si  totul a mers super repede.
Singurul minus poate fi zgomotul, dar e normal pentru un  motor asa puternic.

 







Comentarii

  1. EU sunt foarte multumita de ea si o recomand cu caldura!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ne gandeam de mult timp sa schimbam masina de tocat. Din ce spui tu se pare ca merita sa investim intr-o masina de tocat Tefal. Multumesc mult de idee! :)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Ce părere ai despre această reţetă? Lasă-ne un comentariu să ne spui cum ţi-a ieşit sau dacă ai nevoie de îndrumări suplimentare.


******************************************************************************************************************************************************************

Dacă ţi-a plăcut reţeta şi vrei să primeşti newsletter de câte ori preparăm ceva nou, lasă-ne adresa ta de email.




***********************************************************************************

Postări populare